Що таке педагогіка партнерства? Чому вона є складовою Нової української школи? Чи готові ми будувати партнерські стосунки з колегами, учнями, батьками? На всі ці питання у надихаючій атмосфері спробували знайти відповідь педагоги школи на засіданні педагогічної ради 02.01.2025 року «Партнерство в освіті. Практика взаємодії в організації освітньої діяльності в умовах НУШ». До засідання педагогічної ради педагоги ретельно готувалися. Заздалегідь створені робочі групи досліджували реалізацію принципу педагогіки партнерства в різних площинах. Так, Ірина ОСТАПЕНКО та Ольга САМІЙЛЕНКО представили власне бачення формування освітнього середовища в закладі в умовах реалізації принципу педагогіки партнерства.
Практичний психолог Ніна РІСЕНГІН звернула увагу на проблеми з подоланням стресу та надала практичні поради педагогам на тему «Психологічне забезпечення навчання в умовах воєнного стану».
Години плідного спілкування пролетіли непомітно, бо, говорячи про партнерство, кожен знайшов собі колегу, однодумця, партнера, який поділяє сподівання та прагнення, а обговорені теми спонукають кожного на переосмислення, «перезавантаження» та залишають «післясмак» бажань змінюватися та змінювати світ навколо себе.